چگونه به درمان نفروپاتی دیابتی با 12٪ عملکرد کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه به درمان نفروپاتی دیابتی با 12٪ عملکرد کلیه

چگونه برای درمان نفروپاتی دیابتی با عملکرد کلیه 12٪؟ نفروپاتی دیابتی است ناشی از طولانی مدت ابتلا به دیابت، عملکرد کلیه 12٪ را نشان می دهد پایان مرحله بیماری کلیوی (ESRD). برای جلوگیری از نتیجه شدید، بیمار باید درمان سریع به منظور بهبود وضعیت کلیه خود و کم کردن سرعت پیشرفت این بیماری است.

چگونه برای درمان نفروپاتی دیابتی با عملکرد کلیه 12٪؟

به منظور درمان نفروپاتی دیابتی به طور موثر، درمان باید از جنبه های زیر تشکیل شده است.

حفظ قند خون در مقدار طبیعی

قند خون بالا علت ریشه ای عوارض بیماران نفروپاتی دیابتی است. کنترل خوب قند خون می تواند کمک به محافظت از باقی مانده کلیه بافت های عملکرد و مدیریت عوارض بیماران. یک برنامه رژیم غذایی سالم و داروهای ضد دیابت صحیح می تواند کمک به حفظ سطح قند خون تحت کنترل است.

درمان فشار خون بالا و پروتئینوری به طور فعال

فشار خون بالا و پروتئین معمولا همراه با شروع نفروپاتی دیابتی اتفاق می افتد. بیماران با عملکرد کلیه 12٪ باید فشار خون شدید و پروتئینوری داشته باشند. هر دو از این دو مشکل می توانید وضعیت بیماری بیماران به راحتی بدتر کند. بنابراین، آن را برای درمان فشار خون بالا و پروتئینوری بیماران به طور فعال ضروری است.

هنوز به طور منظم ورزش

ورزش منظم می تواند کمک به بهبود بیماران توانایی سیستم ایمنی بدن، کنترل فشار خون و کنترل قند خون، به طوری که بیماران کیفیت زندگی را می توان تا حدی افزایش داد.

آسیب کلیه معکوس برای بیماری کلیوی ناشی از دیابت

برای رسیدن به این هدف، در اینجا من توصیه داغ فشرده درمان به شما، این درمان می تواند کمک به افزایش جریان خون به کلیه ها و بی درنگ توانایی خود درمانی از سلول های کلیه دچار اختلال میشود. همانطور که بیشتر و بیشتر به اختلال سلول های کلیه بازیابی به کار، عملکرد کلیه بیماران به تدریج افزایش خواهد یافت.

اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد داغ فشرده سازی درمانی و یا می خواهید به بهبود عملکرد کلیه در نفروپاتی دیابتی، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: